året som gått.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Köpte ett nytt objektiv.


Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade något förra året.
-
Dog någon som stod dig nära? Nej
-
Vilka länder besökte du? Jordanien och Sverige
-
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Att jag tog åt mig för mycket utav elaka kommentarer när jag borde struntat i dem.
-
Vad var din största framgång 2011? Jag träffade Lisa och fick fyra nya vänner (Lisa, Laban, Louie och Skrållan) även en ny vän i skolan som jag tidigare inte pratat mycket med.(Evelina)
Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadade min tå rejält när en häst trampade på den.
-
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder & kameran.
-
Gjorde någonting dig riktigt glad? Laban <3
-
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Uptowngirl, Paradise och Fix you ( de blev mina nya favoritlåtar under 2011)
-
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Samma,
--
Vad önskar du att du gjort mindre? Köpt kläder, köpte mycket i somras och har aldrig använt de kläderna.
-
Hur tillbringar du nyår? Hemma, med vänner till familjen.
-
Favoritprogram på TV? How I met your mother & Awkward
-
Största musikaliska upptäckten? Iingen aning...
-
Något du önskade dig och fick? Det mesta faktiskt!
-
Något du önskade dig men inte fick? Videominneskort & Kånken ryggsäck, men jag ska köpa det själv!
-
Blev du kär iår? Hihi ja , Både en hund och en annan.
-
Vad gjorde du på din födelsedag? Fick presenter, inte något speciellt.
-
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Spenderat mer tid med mina vänner utanför skolan och kanske shoppat mindre, suck.
-
Hur skulle du beskriva din stil? Min. Inpireras av olika bloggar men jag har ändå egen "toutch" på den.
-
Vad fick dig att må bra? Mycket. Som Laban & Louie, har haft ett kul år !
-
Vilken kändis var du mest sugen på? Euhm. Haha. Fick en liten crush på Nigahiga, Louis i 1D och Mike i Glee.
-
Vem saknade du? Mitt kära marsvin Smulan.
-
De bästa nya människorna du träffade? Lisa. Helt klart.
Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0