who run the world? girls !

Jag vet att jag sa att jag inte skulle uppdatera men jag kände att jag borde ändå.
Eftersom att jag inte har mycket att skriva om tänkte jag skriva om mina favoritbloggar !
fotogeniquee
Maja & Petronella.
Två tjejer som fotograferar underbart och man får hur mycket inspiration som helst av dem, bloggen är riktigt värd att kika in på !
ellenkleiman
Bild från weheartit
Ellen är en tjej som klär sig underbart, fotograferar underbart och henne får jag också underbart mycket inpo från.
lillamy
Bild från weheartit
Fotar, målar och klär sig så fint så gå in på hennes blogg. Nu.
Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Tack så jättemycket för att du tipsade om oss! :D

sv: Jag köpte photoshop elements 9 från deras hemsida, där går att köpa en skiva med det som man får hemskickat eller så kan man få det nerladdat direkt :)



http://www.adobe.com/se/products/photoshop-elements.html?promoid=BPCHP

2011-12-29 @ 20:54:35
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0